Reparatie Direct kan voor u het lint van uw rolluik vervangen. Dat doen we voor alle merken rolluiken.
Rolluik reparatie
Werkwijze Reparatie Direct
Rolluik reparatie in 4 eenvoudige stappen
1) Aanmelden
Meld uw rolluik reparatie aan via onze website, geef kort aan welke storing of defect het rolluik ondervindt. Voeg enkele foto's toe zodat we een juiste inschatting kunnen maken van situatie.
2) Bevestiging
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de afspraak te bevestigen. We streven ernaar om het probleem binnen 24 uur, op werkdagen, te verhelpen. Is er haast geboden dan adviseren we u telefonisch contact met ons op te nemen via 06 - 11 58 68 68.
3) Reparatie
De monteur van Reparatie Direct bekijkt het probleem en geeft een prijsindicatie van de gehele reparatie. Na uw akkoord voert Reparatie Direct, meteen de reparatie uit. We lossen het probleem op.
4) No cure no pay
Lukt het ons niet om uw rolluik te repareren, dan brengen we geen kosten in rekening. Lukt het wel, maar wenst u geen gebruik te maken van het voorstel, dan brengen we alleen de inspectiekosten in rekening.
Veelgestelde vragen over rolluik reparatie service
Heeft u vragen over hoe wij uw rolluiken repareren? Hieronder vindt u antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.
Controleer eerst of er problemen zijn met de stroomtoevoer. Steekt de stekker in het stopcontact? Wanneer dat allemaal in orde is neemt u contact op met Reparatie Direct, wij helpen u graag bij het oplossen van dit rolluik probleem.
Ja hoor, wij repareren ook elektrische rolluiken.
Controleer eerst of er problemen zijn met de stroomtoevoer. Steekt de stekker in het stopcontact? Wanneer dat allemaal in orde is neemt u contact op met Reparatie Direct, wij helpen u graag bij het oplossen van dit rolluik probleem.
U maakt eenvoudig online een afspraak via onze website. Volg de stappen om uw storing te melden, zodat wij de meest geschikte monteur voor uw probleem kunnen inplannen. U ontvangt een bevestiging van uw afspraak per e-mail.
Ons no cure no pay beleid betekent dat er alleen kosten in rekening worden gebracht als wij uw probleem succesvol hebben opgelost. Als we de storing niet kunnen verhelpen, worden er geen kosten in rekening gebracht. Wanneer we het probleem wel kunnen verhelpen, maar u geen gebruik wenst te maken van onze diensten en de door ons geboden oplossing, dan kunt u geen aanspraak maken op ons no cure no pay beleid. We brengen dan de inspectiekosten van €45,- in rekening.
We streven ernaar om bij storingen zo snel mogelijk een monteur te sturen. In veel gevallen kunnen we binnen 24 uur op werkdagen bij u zijn om de reparatie uit te voeren.
Onze monteur zal eerst de storing diagnosticeren en u uitleggen wat er moet gebeuren om het probleem op te lossen. Na uw goedkeuring zal de monteur de nodige reparaties uitvoeren. U ontvangt na afloop een rapport met de uitgevoerde werkzaamheden.
Ja, wanneer u alleen een inspectie van het probleem wenst en geen gebruik wenst te maken van onze diensten en de door ons geboden oplossing, brengen dan de inspectiekosten van €45,- in rekening.
Dat hangt af van de aard van de storing. U ontvangt van de monteur altijd een prijsopgave vooraf. Een lint vervangen kan al vanaf €75,-. Lees hier alles over ons no cure no pay beleid.
Reparatie Direct geeft 3 maanden garantie op reparaties en 12 maanden garantie op onderdelen.
Contact met Reparatie Direct
Neem gerust contact op via onze website
“Mijn rolluiken zaten vast en ik kon ze niet meer bedienen. Dankzij ReparatieDirect was het probleem snel verholpen. Ze hebben me van tevoren duidelijk uitgelegd wat er mis was en wat de kosten zouden zijn. Het no cure, no pay beleid gaf me veel vertrouwen. Ik ben zeer tevreden met de service!”
Annemieke van Dijk
Venlo
“Ik had een storing aan mijn garagedeur en was op zoek naar een betrouwbaar bedrijf. ReparatieDirect bleek de perfecte keuze. Ze kwamen op tijd, werkten snel en lieten alles netjes achter. De kosten waren precies zoals van tevoren aangegeven. Geen verrassingen, alleen goede service.”
Linda de Vries
Geleen
“Ik had een probleem met mijn garagedeur. De garagedeur wilde niet meer openen. Via de website van Reparatie Direct kon ik gemakkelijk een afspraak maken. De monteur van Reparatie Direct kwam de volgende dag al langs en zorgde ervoor dat de garagedeur snel weer op. Uitstekende service en zeer professioneel!”
Martijn de Boer
Kerkrade
“De motor van mijn zonwering werkte niet meer. Ik was bang dat ik een nieuwe motor zou moeten kopen, maar de monteur van Reparatie Direct kon de motor gelukkig snel verhelpen. Het team van Reparatie Direct regeerde snel, waren vriendelijk en professioneel. Ik raad Reparatie Direct zeker aan!”
Peter Janssen
Sittard